Sunday 9 October 2016

Forex Kursus Resensies

Resensies meerjarige Fuller Forex Kursus 038; getuigskrifte Hier is 'n Resensies getuigskrifte van lede van Nial Fullers Forex Trading Kursus. Daar is byna 15.000 lede neem Nial Fullers Prys Aksie Forex Trading Kursus sedert 2008. Ons hoop dit gee potensiële lede 'n realistiese siening van Nial Fuller Prys Aksie Trading Kursusse, Trading nuusbrief, Live Handel Opstellings Forum gemeenskapslede. As jy enige vrae het, kontak ons ​​asseblief. Hi uit Melbourne. Ek moet erken dat ek didnt regtig het 'n hoë verwagtinge toe ek by 'n internet kursus (hierdie kursus) om te leer om die mark te verhandel, want goed Ive wat gedoen 'n paar keer voor. En het niks vreeslik gewigtige te toon vir dit. Jou kursus is heeltemal anders. Ek is absoluut verheug oor wat ek lees, dat ek 'n paar keer te doen oor. Ek geniet jou kursus en het regtig soos hoe jy net die werklik belangrike kwessies te sny so duidelik en vinnig. Geen muss geen druk. Sjoe sy ongelooflike hoor iemand eintlik uit te kom en sê dinge soos al jou rekening is klein, leer om goed te handel, en om te onthou dat 'n bekwame en winsgewende handelaar is die doel nie om die geld dadelik. Dit het pretty much verander my manier van oornag dink en het 'n groot verskil maak aan my handel strategie. Ses maande gelede na aanteken, ek per e-pos wat jy gemerk dat dit die beste $ 350 wat ek nog ooit spandeer. Ek staan ​​hier by die kommentaar. Jou mentor en onderrig kapasiteit is groot en die moeite werd. Dankie Ek het gedink dat ek sou basis kontak met jou. Junie en Julie het ek begin om konsekwent geld te maak in die markte. Augustus was 'n maand Ek dink ek moes hê. Soveel as wat jy my gewaarsku oor nie steek my hand in die vuur. Ek het dit in elk geval en ja ek het verbrand. Ek voel dit was 'n keerpunt in my handel loopbaan en my mees waardevolle lesse geleer. (Lesse wat ek SAL saam met my deur middel van my handel loopbaan) September was 'n ander winsgewende maand vir my. (Wys my vertroue in ons handel metode nie wankel nie eens in die geringste) In werklikheid is dit is my mees winsgewende en professionele maand gehad het. Dankie vir alles wat jy vir my gedoen het. Dankie vir die feit dat 100% eg.


No comments:

Post a Comment